رسانـه نوا – آلبوم «از جان و از دل» بـه آهنگسازی نوید دهقان و خوانندگی سالار عقیلی از صبح امروز درون سراسر کشور منتشر شد.

آلبوم «از جان و از دل» با همکاری گروه قمر و براساس اشعاری از سعدی، از جان از دل با صدای عقیلی اقبال لاهوری و علیرضا خیـابانی و هم‌نوازی حریر شریعت‌زاده با پیـانو، توسط شرکت ایران گام و  مؤسسه نغمـه سرای روژین، توسط پخش هنر شـهر درون اختیـار علاقمندان بـه موسیقی قرار گرفته است.

«تا باز نیـایی»، «دیوانـه»، «صهبای بهار»، «از دورها»، «دل ستان»، «ساقیـا»، «یـاد»، «از جان و از دل» و … تعدادی از قطعات این آلبوم هستند.

نوید دهقان درون آلبوم «از جان و از دل» بـه غیر از آهنگسازی و سرپرستی گروه موسیقی قمر، تکنوازی ساز کمانچه را نیز برعهده داشته است. از جان از دل با صدای عقیلی درون این اثر موسیقایی، بهزاد رواقی با ساز تار و علیرضا گرانفر با ساز سنتور بـه تکنوازی پرداخته‌اند و حریر شریعت‌زاده نیز با پیـانو هم‌نواز آواز بوده است.

گفتنی است، آلبوم «از جان و از دل» درون پاییز و تابستان سال ۹۳ توسط وحید بقراط‌‌پور ضبط شده و مـیآن نیز درون زمستان سال ۹۳ توسط کامبیز شاهین‌مقدم انجام گرفته است.

. از جان از دل با صدای عقیلی : از جان از دل با صدای عقیلی




[آلبوم «از جان و از دل» با صدای سالار عقیلی منتشر شد ... از جان از دل با صدای عقیلی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sun, 15 Jul 2018 17:19:00 +0000